Cloenda de la 15a Exposició de Dracs Sant Jordi 2016
Moltes gràcies per participar en l'exposició de dracs, dragones i altres personatges de la llegenda de Sant Jordi. Tots i totes sou uns grans artistes!!
LA CLASSE DEL PIRATA MIC HEM ANAT AL MUSEU MARÍTIM
HEM VISCUT UNA AVENTURA PIRATA MOLT XULA I HEM TROBAT UN TRESOR AL MUSEU MARÍTIM DE BARCELONA !! TAMBÉ HEM POGUT PUJAR EN UN VAIXELL AMARAT A PORT !! I HEM ACABAT L'AVENTURA AL PARC DE LA CIUTADELLA !!!
Divendres 29 d’abril i dilluns 2 de maig són dies de lliure disposició de l’escola
Aquests dos dies l'escola romandrà tancada. El dilluns 16 de maig és festiu en el calendari laboral de Catalaunya decretat per la Generalitat. (Aquesta festa no consta en l'agenda escolar perquè encara no estava contemplada).
Recomanacions per un ús del llenguatge no sexista.(2a Part)
Coeducació .Recomanacions per un ús del llenguatge no sexista. 1- Utilitzar mots col·lectius: Els nens................................la infància, les criatures Els adolescents ...................l'adolescència Els nois.................................la joventut, el jovent Els adults..............................les persones adultes 2- Vigilar els adjectius que no són formes vàlides per a tots dos sexes, i substituir-los: Llibres per a nens...................llibres infantils Drets de l'home.......................drets humans Informe del metge...................informe mèdic 3-Fer atenció a algunes frases i perífrases que porten marques de gènere: Hi estan molt interessats..........hi tenen molt d'interès Benvinguts a.............................us donem la benvinguda a 4-Utilitzar el tractament de vós habitual en el llenguatge administratiu català : El/la convidem.............................us convidem a [...]
AVUI HA VINGUT EN CHARLIE RIVEL A L’ESCOLA
AVUI HEM TINGUT LA VISITA DE'N CHARLIE RIVEL A LA NOSTRA ESCOLA I ENS HA EXPLICAT UNA HISTÒRIA MOLT BONICA.
QUIN LLENGUATGE UTILITZEM? Coeducació
La llengua evoluciona, canvia i s'adapta a les noves situacions per respondre a les necessitats de la comunitat que la fa servir. Així s'explica que en una societat com la nostra, en què es demana un tracte igualitari entre dones i homes, el llenguatge que utilitzem, no tan sols ha de reflectir aquesta igualtat, sinó que també ha de contribuir a assolir-la. El llenguatge sovint ignora o invisibilitza les nenes i dones, que s'han d'adaptar a la interpretació sobre la seva presència o absència. El llenguatge com a transmissor bàsic de la cultura d'una societat, reflecteix i interacciona amb la [...]